All you need

Everything you want and need to find you here!

subota, 16. travnja 2011.

BOLEST I SMRT

Često pitanje koje mi postavljaju a mislim da i vi postavljate to pitanje sami sebi jeste: „ A što ako boluješ od neizlječive bolesti? Ako ti je netko smrtno bolestan ili je već umro ili je pak poginuo nesretnim slučajem? Što s prirodnim katastrofama, krizom i svim ostalim? Kako u tom slučaju biti sretan? Di je tu sreća?“ Prvo što vam želim reći jeste da ne postoje smrtonosne i neizlječive bolesti!! Jedina smrtonosna i neizlječiva bolest jest smrt! Kako? - reći ćete ova nije normalna,priča brdo gluposti, pa toliki ljudi umiru od svega i svačega!? Gledajte stvar je toga da živimo na zemlji na kojoj smo samo u prolazu. Zemlja je prostor zla i patnje tu je nemoguće izbjeći smrt. Svi ćemo umrijeti prije ili kasnije! Od ovoga ili onoga. Svaki čovjek dolazi na zemlju s određenim zadatkom i onog momenta kad izvrši svoj zadatak on putuje bez obzira koliko ima godina ili na koji način.na primjer jedan pijanac zgazi i usmrti dijete! Katastrofa! Pogledajmo dalje,recimo da je taj alkoholičar koji zlostavlja i svoju obitelj i nakon toga slučaja osvijesti se, obrati se, prestane piti i počne činiti dobro! Da li je to sad tragedija ili ne! Možda je baš to dijete došlo na svijet da osvijesti toga alkoholičara i ono je izvršilo svoj zadatak i vratilo se svojoj kući svome istinskom Ocu u krilo. Zbog toga ne prosuđujmo i ne osuđujmo jer mi vidimo samo mali dio stvari ono što zapravo jeste ne možemo sagledati, zato pustimo osude i uvijek idimo i gledajmo naprijed. Nikad ne znaš što je čija zadaća na zemlji ali uvijek pazi da svoju pronađeš i ispuniš inače nikada nećeš biti sretan pa makar bio zdrav ko cekin i bogat ko Rockfeler.
 Uzmimo npr. da si bolestan, ili netko tvoj blizak, od raka, multipleskleroze ili ne znam koje sve bolesti postoje, ili si se pak rodio kao „invalid“ ( pojam invalid ej vrlo relativan ali o tome drugi put) tj osoba kojoj nedostaje ili ne funkcionira neki dio tijela. Možda je tvoj zadatak da ozdraviš? Ne možda nego sigurno je! Ti možeš biti zdrav i za to je dovoljno samo da povjeruješ u to! Ali tko od nas vjeruje? Većina misli - pa rak je neizlječiva bolest ,svi umiru, multipleskleroza baca čovjeka u kolica- nije istina brojni ljudi svjedoče o tome kako su ozdravili od najtežih bolesti. Ali ne, mi ne vidimo i ne slušamo takve ljude, mi vidimo i čujemo one koji jauču i kukaju. Ili pak mislimo – Ah, to je čudo! Takva se čuda događaju samo drugima. Krivo! To nije nikakvo čudo to je normalna sposobnost čovjeka ali što je potrebno za to? Kao što sam već rekla potrebno je povjerovati! Ali tko zapravo vjeruje? Većina ih misli – takva mi je sudbina. Tako mora biti. Ništa se tu ne može. Može! Nama je najlakše ići linijom manjeg otpora i kad te boli reći ja ne mogu bolestan sam. Poanta je u tome da ideš i radiš baš ono što ti je teško što te boli. Nedavno sam imala problema s desnom rukom, skoro da ju nisam mogla micati i stalno sam ju čuvala i za sve govorila „Ne mogu, boli me ruka.“ Onda sam shvatila – ja radim upravo ono što ne bi trebala i krenula sam u kontru. Živim u kući na katu i grijemo se na drva koja donosimo u kanti, ja bi natovarila kantu drva i nosila ju baš u toj ruci. Suze su vrcale, boli za poludit, ali izdržala sam prvi put prvih nekoliko stepenica pa onda sve više i više, do prvog podesta, i na kraju do kraja. Pošto imam brojnu obitelj moram svaki dan kuhati kruh i to mi je bilo nešto najbolnije u životu, ali sam ga namjerno kuhala desnom, rukom u početku samo par zamješaja, pa više i više i danas osjetim samo ponekad bol kad nezgodno postavim ruku. Nema boli! A da sam nastavila govoriti - ja ne mogu boli me ruka, vjerojatno bi mi danas bila ukočena i ne bi s njom mogla ništa.
 Dakle moguće je!Kako? Jednostavno govori sebi: JA ŽELIM BITI ZDRAV! JA ŽELIM BITI ZDRAV! Stalno si govori to svaki dan i što god češće možeš, ali najmanje 2x po 10-15x, i gledaj sebe kao zdravu osobu, koja će imati dug i sretan život. Govori si: „JA TO MOGU!“ razmišljaj o tome i pravi planove, a dobro bi bilo i da ih zapišeš u neku svoju bilježnicu, što želiš biti u budućnosti, tj. Što želiš raditi kad ozdraviš. Nađi si neki cilj prema kojem ćeš ići i gledaj samo u tom pravcu. Stručnjaci kažu da je život poput vožnje biciklom: Di gledaš tu ideš. Ako npr. Voziš bicikl po putu,i stoji ti bandera uz put ako gledaš u banderu udarit ćeš u nju, ali ako gledaš naprijed bez problema ćeš proći pored nje. Tako je i u životu, ako gledaš u bolest i smrt ići ćeš u bolest i smrt. Ako gledaš u zdravlje i život ići ćeš u zdravlje i život. Shvati važno je kamo gledaš kao razmišljaš, kakve riječi govoriš. Dobre i pozitivne riječi doslovce obnavljaju naš mozak kaže Dr. Golleman u svojoj knjizi „Liječenje hardvera duše“ a loše i negativne uništavaju stanice u našem mozgu! PRONAĐI SI CILJ svako malo zastani i napravi nešto što će te voditi prema tome cilju. Svaki dan ako si nepokretan, napravi neki novi pokret, trudi se, muči se, možda nećeš uspjeti danas, možda ne ni sutra, ali ne odustani jednom sigurno hoćeš i tada nitko neće biti sretniji od tebe, vidjet ćeš da možeš i nastavit ćeš se truditi dok ne uspiješ. Garantiram ti da ćeš ozdraviti. Tako je sa svakom bolesti. Trudi se napraviti nešto što do sada nisi mogao i gledaj, gledaj sebe zdrava/ zdravu. Što s rakom? Što s nesrećama, smrti dragih osoba? O tome pogledajteOVDJE












 









Nema komentara:

Objavi komentar